W jaki sposób zebrać kandydatów na koncie Workate?
1 minuta
Kandydaci mogą pojawić się na Twoim koncie na dwa sposoby:
- Poprzez ogłoszenie o pracę
- Ręczne dodanie kandydata
W pierwszym przypadku, gdy tworzysz proces rekrutacyjny wraz z ogłoszeniem o pracę, tworzymy stronę internetową, na którą potencjalni kandydaci mogą wejść i dodać swoje CV za pomocą przycisku „Aplikuj”.
Gdy kandydat wypełni krótki formularz i załączy CV, będziesz mogła/mógł je znaleźć w zakładce „Kandydaci” na swoim koncie Workate.
W drugim przypadku możesz dodać kandydatów ręcznie – co może być przydatne przy prowadzeniu procesu rekrutacyjnego bez oferty pracy. Wymagać jednak będzie to od Ciebie ręcznego dodania danych wraz z CV.
W tym celu:
- Przejdź do zakładki „Kandydaci”
- W prawym górnym rogu kliknij „Dodaj kandydata”
- Wypełnij wymagane pola
Pamiętaj: Aby dodać kandydata, musisz najpierw stworzyć proces rekrutacyjny.