Zapanuj nad procesami rekrutacyjnymi
Wszystkie informacje w jednym miejscu. Automatycznie i na zawsze.
![](https://workate.pl/app/uploads/2020/06/07-Zarzadzaj-projektami-rekrutacyjnymi.jpg)
Zarządzaj projektami rekrutacyjnymi
Oszczędź sobie czasu oraz nerwów. Zamiast skakać po skrzynce pocztowej, arkuszu kalkulacyjnym i notatkach zaszytych w stertach dokumentów wystarczy, że zajrzysz w jedno miejsce. Wszystkie Twoje procesy, wraz z informacjami o Kandydatach, będą dostępne w każdej chwili z dowolnego urządzenia. Bez problemu przekażesz je też innej osobie np. pod Twoją nieobecność.
![](https://workate.pl/app/uploads/2020/06/08-Prowadz-rekrutacje-od-A-do-Z.jpg)
Prowadź rekrutacje od A do Z
Zamów ofertę pracy, zbieraj aplikacje i oznaczaj na jakim obecnie etapie są Kandydaci. W dowolnym momencie możesz też dodać wsparcie rekrutacji, które pomoże Ci osiągnąć cele Twojego procesu. Wszystko to przyspieszy zatrudnienie właściwej osoby.
![](https://workate.pl/app/uploads/2020/06/06-Zbuduj-baze-potencjalnych-Pracownikow.jpg)
Zbuduj bazę Kandydatów
Każdą nową rekrutację warto rozpocząć od przeszukania bazy CV dostępnej w systemie. Nie raz zdarza się, że Kandydat, który zgłosił się w przeszłości na inne stanowisko idealnie wpisuje się w kwalifikacje niezbędne przy kolejnym procesie. Zdobyte aplikacje są przechowywane przez cały czas na platformie i możesz do nich wrócić w dowolnym momencie.
Dzięki Workate rekrutują m.in.
Dodatkowe możliwości
Outsourcing procesów rekrutacyjnych
Nie masz czasu na prowadzenie rekrutacji? Pomożemy Ci we wszystkich etapach lub tylko tych, w których najbardziej tego potrzebujesz.
Bezpieczeństwo danych osobowych
Na RODO byliśmy gotowi zanim weszło w życie. Od początku istnienia nasze procesy prześwietla wyspecjalizowana w przetwarzaniu danych kancelaria prawna, w której pracują byli inspektorzy GIODO.
Umów bezpłatną konsultację
Porozmawiajmy o przyciąganiu kandydatów czy prowadzeniu procesów rekrutacyjnych.
Zobacz, jak to działa
W 20 minut sprawdzimy, czy to platforma odpowiednia do potrzeb Twojej firmy.