Dodaj informacje o sobie i firmie

-
1 minuta

Aby poprawnie skonfigurować konto w Workate, pamiętaj, aby dodać dane o sobie oraz firmie. 

Ważne: Jeśli jesteś członkinią/członkiem istniejącej już organizacji nie musisz podawać informacji o firmie. Te już powinny zostać dodane przez administratora Twojej organizacji.


Aby dodać informacje, przejdź do zakładki „Ustawienia” > „Ustawienia profilu”.

W sekcji „Informacje o użytkowniku” zapisz swoje imię, nazwisko oraz telefon kontaktowy. 

Informacje te będą przydatne z dwóch powodów:

  • Będą wyświetlane w korespondencji do kandydatów.
  • Pozwolą na identyfikację Twoich działań w ramach organizacji i procesów rekrutacyjnych.

Informacje o Twojej firmie:

Te dane powinny zostać dodane przez administratora organizacji. Zawarte tutaj informacje, będą współdzielone przez wszystkich członków organizacji. 

Jeśli osoba z uprawnieniami „superadmin” wprowadzi zmiany w tej kategorii, pojawią się one u wszystkich osób posiadających niższe uprawnienia.

Więcej o uprawnieniach możesz przeczytać w „Dodaj nowych użytkowników”.

Wypełnij wymagane pola i kliknij „Zapisz dane”.

Jeśli napotykasz problem z zapisem danych, skontaktuj się niezwłocznie z naszym działem wsparcia. Odpowiemy tak szybko jak to możliwe. 

 

Ciągle masz pytania? Napisz do nas

Sprawdź za darmo

×