Tchnij życie w swoje oferty pracy i ciesz się dopasowanymi kandydatami.

Nagraj krótkie, angażujące klipy, w których w ludzki sposób opowiesz, kogo poszukujesz. Zoptymalizuj koszty walki o najlepsze talenty, dzięki aplikacji współtworzonej z trenerem wystąpień przed kamerą.

Powstanie zostało wsparte przez
  • Fundusze Europejskie Polska Wschodnia
  • Rzeczpospolita Polska
  • Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
  • Ikona

    Do 10x

    więcej kandydatów z promowanych ofert pracy

  • Ikona

    3,3x

    zmniejszone koszty zdobycia CV

  • Ikona

    2 godzin

    od powstania pomysłu do gotowego klipu

Pobierz z Google Play

Pobierz w App Store

W których rekrutacjach warto wykorzystać wideo?

  • Ikona

    Potrzebujesz więcej CV spełniających oczekiwania

    Po opublikowaniu oferty pracy dalej czekasz na pojawienie się kogoś, kto faktycznie zapoznał się z jej treścią? Krótki film ułatwi Ci przekazanie esencji stanowiska i zwiększy dopasowanie aplikujących Kandydatów.

  • Ikona

    Chcesz obniżyć koszty rekrutacji

    Wideo jest faworyzowanym przez platformy reklamowe typu Meta, LinkedIn czy Google formatem. Nie tylko pozwoli uzyskać lepsze efekty w kampaniach, ale też zwiększy liczbę osób, które zaaplikują po zobaczeniu oferty pracy.

  • Ikona

    Konkurencja jest zacięta i musisz wyróżnić swoją ofertę

    Jak sprawić by to na Twoje ogłoszenie zwrócili uwagę wybitni specjaliści? Zaskocz ich! Element, który nie pojawia się w innych ofertach sprawi, że Cię zapamiętają. Byleby nie były to “owocowe czwartki” ;)

Dlaczego zwykła aplikacja do nagrywania filmów z telefonu nie wystarczy?

Najprościej zweryfikujesz to na podstawie klipów nagranych samodzielnie przez osoby z Twojej firmy. Jak wyszły? Być może należysz do grupy wybrańców, w której każda produkcja, rejestrowana z ręki, wychodzi naturalnie. Nasze doświadczenie z przeprowadzonych 425 kampanii rekrutacyjnych, niestety, pokazuje, że najczęściej są to materiały, które osiągnęłyby efekt odwrotny od zamierzonego – zamiast przyciągać, odstraszą Kandydatów.

Słaba jakość nagrania, nerwowość “aktorów” czy rozwlekła treść to tylko niektóre z pułapek czyhających na niedoświadczone osoby. W efekcie firmy świadomie unikają filmów w działaniach rekrutacyjnych lub nawet nie myślały o tym, by wykorzystać potencjał wideo w tym obszarze. Nie ma się czemu dziwić, robienie czegokolwiek po raz pierwszy (szczególnie, gdy efekty potencjalnie mogą zobaczyć tysiące ludzi) generuje u każdego sporo stresu i niepewności.

Dlatego w Workate Snap zaszyte zostały liczne mechanizmy, opracowane wraz z profesjonalnym trenerem wystąpień przed kamerą, które w krótkim czasie zwiększą poziom umiejętności osób stawiających swoje pierwsze kroki w tworzeniu klipów. Aplikacja zadba nie tylko o kompetencje, ale też o swobodę i samopoczucie “aktorów”. Zabezpieczy również prawnie Twoją firmę, automatycznie pozyskując zgodę na wykorzystanie wizerunku nagrywanej osoby.

Gotowy klip zamieścisz na ofercie pracy za pomocą 3 kliknięć, a przygotowane formaty pozwolą na łatwe opublikowanie w social media (Facebook, Instagram, LinkedIn i inne profile). Dzięki temu możesz skoncentrować się na przesłaniu do Kandydatów. Technikaliami zajmiemy się my.

Wybierając Workate Snap, uzyskasz:

Ikona
Aplikację, która pozwoli Ci nagrać film przyciągający Kandydatów
Ikona
Sposób na stworzenie autentycznego wideo szybko i niskim kosztem
Ikona
Cenne wskazówki i szkolenie od trenera wystąpień przed kamerą

Tchnij życie w swoje oferty!

W czym pomoże Ci Workate Snap?

Stworzysz autentyczny i żywy przekaz

To trochę dziwne, że zaledwie kilka zdań wypowiedzianych przez pracownika potrafi przekazać kandydatom więcej niż setki linijek tekstu w ogłoszeniu. Dzięki załączonemu wideo łatwiej jest wyobrazić sobie, jak w rzeczywistości wygląda codzienna praca i poczuć panującą w niej atmosferę. Co ciekawe, badania pokazują, że taka produkcja wcale nie powinna być profesjonalna. Chodzi o bezpośrednie i nieskrępowane wyrażenie siebie. Wśród 76% ludzi większe zaufanie budzi słowo pracowników niż oficjalny komunikat firmy.

Ilustracja

Uzyskasz lepsze efekty z działań rekrutacyjnych

Film działa jak wzmacniacz wszystkich Twoich rekrutacyjnych starań. Na ofercie pracy? Zwiększa liczbę dopasowanych CV. W kampaniach? Platformy reklamowe zabiegają o ten format i chętniej go wyświetlają, dzięki czemu dotrzesz do szerszego grona odbiorców, nie wspominając o tym, że łatwiej przyciągniesz ich uwagę. Na profilu firmowym? 8x więcej osób spojrzy na post z wideo, niż inny typ. Uwidocznienie ducha Twojej firmy przyciągnie właściwe osoby.

Ilustracja

Drastycznie skrócisz czas stworzenia filmu

“Kiedy możecie zacząć?” to chyba najczęstsze pytanie, skierowane do osób odpowiedzialnych za rekrutację. Szybkość jest kluczowa, gdy w zespole pojawi się luka lub wzrost firmy domaga się nowych osób. Dzięki aplikacji nie musisz polegać na zewnętrznym studiu filmowym czy agencji. Wystarczy pomysł i już po 2 godzinach w swoich rękach masz gotowy do wykorzystania materiał (rekordzistka zrobiła to w 28 minut).

Ilustracja

… oraz zetniesz koszty produkcji wideo

Gdy w firmie pada hasło “wideo” od razu pojawia się masa wątpliwości: “Nie mamy właściwego sprzętu”, “Kto to zmontuje?”, “Skąd załatwić ekipę?” czy “Będzie drogo”. Rynkowo, żadna agencja nie podejmie się współpracy w tym obszarze za mniej niż 2600 złotych netto. Postanowiliśmy usunąć te przeszkody i zbudować rozwiązanie, które pozwoli każdemu nagrać angażujący klip, przy okazji obniżając ok. 28-krotnie koszt ich produkcji. Taka wolność pozwala na stworzenie dedykowanego filmu do każdej oferty pracy, a nie jak do tej pory to miało miejsce – jednego wideo dla całej firmy.

Ilustracja

Nauczysz się nagrywać angażujące filmy

Dzięki aplikacji w krótkim czasie poczujesz się swobodnie z telefonem w dłoni. Praktyczne wskazówki oraz trening wideo, przygotowany przez instruktora wystąpień przed kamerą przeprowadzą Cię przez najważniejsze aspekty nagrywania i pozwolą uniknąć popularnych błędów.

Ilustracja

Podkreślisz innowacyjność swojej firmy

O tym, jak nowoczesna jest organizacja można pisać wiele. Jednak nic lepiej nie przemówi do Kandydatów, jak niespodziewany format, który zobaczą na własne oczy. Wykorzystanie świeżego podejścia w ofertach pracy wzmocni pionierski charakter Twojej firmy.

Workate Snap

439 zł
netto
/ 30 dni

  • Nieograniczona liczba Użytkowników
  • Nieograniczona liczba filmów
  • Materiały szkoleniowe i wskazówki dot. tworzenia angażujących filmów
  • Dostęp do platformy ATS
  • Nieograniczona liczba procesów rekrutacyjnych

Potrzebujesz więcej informacji?


Jak mogę zacząć?

Zaledwie kilka kroków dzieli Cię od rozpoczęcia wideo rewolucji w Twojej firmie.

  1. krok 01
    Ściągasz aplikację z Google Play lub App Store
  2. krok 02
    Ustalasz z przydzielonym Opiekunem swój cel
  3. krok 03
    Nagrywasz filmy
  4. krok 04
    Wykorzystujesz moc stworzonych klipów do przyciągania Kandydatów

W ramach aplikacji:

Ikona
Banalnie prosty proces tworzenia filmów
Ikona
Wirtualny sufler, podpowiadający, o czym mówić
Ikona
Nałożenie firmowego logotypu na gotowy klip
Ikona
Trening przygotowany przez instruktora wystąpień przed kamerą
Ikona
Praktyczne, esencjonalne wskazówki o nagrywaniu filmów
Ikona
Artykuły dot. tworzenia angażujących wideo
Ikona
Możliwość przycięcia klipu
Ikona
Ograniczenie czasu nagrywania 15 / 30 / 60 sekund
Ikona
Automatyczne zbieranie zgody na wykorzystanie wizerunku
Ikona
Podpięcie wideo do oferty pracy 3 kliknięciami
Ikona
Generowanie napisów do filmu
Ikona
Wideo w formacie gotowym do wykorzystania na social media i w reklamie

Masz pytania?

Dla Twojej firmy

  • Ikona

    Zwiększona skuteczność ofert pracy i reklam rekrutacyjnych

  • Ikona

    Przynajmniej 28x mniejszy koszt stworzenia filmu

  • Ikona

    Stała subskrypcja, prosta do ujęcia w budżecie

Dla Ciebie

  • Ikona

    Lepiej dopasowane do stanowiska profile kandydatów

  • Ikona

    Łatwiejsze zaangażowanie współpracowników w tworzenie filmów

  • Ikona

    Klip gotowy do wykorzystania w ciągu nawet 2 godzin, a nie kilku dni

Dla Kandydatów

  • Ikona

    Łatwiejsza do zrozumienia treść ogłoszenia

  • Ikona

    Możliwość błyskawicznego zapoznania się z ofertą

  • Ikona

    Przyjemniejsze i bardziej ludzkie doświadczenie w procesie rekrutacji

Skąd pomysł?

Świat nieprzerwanie pędzi do przodu. W dobie górującego w internecie ruchu mobilnego nie masz czasami wrażenia, że rynek pracy mocno odstaje i brakuje podejścia, które byłoby angażujące, wygodne i dostosowane do oczekiwań nowoczesnych odbiorców, takich jak przedstawiciele pokolenia Z?

Ogłoszenia, mimo przeniesienia do sfery cyfrowej już ponad 20 lat temu, dalej korzeniami tkwią w czasach papierowych gazet. Podobnie jak sam sposób poszukiwania pracy. Na zmianie tego stanu koncentruje się projekt, na którego stronie właśnie jesteś.

Potencjał naszego podejścia został już doceniony przez szereg firm takich jak Accenture, Grupa Żywiec czy GFT. Przez niektórych zostaliśmy nazwani nawet “odkryciem roku”. Rozwój innowacji wsparła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), dając nam szansę na stworzenie czegoś unikalnego, i to w skali światowej.

W centrum uwagi stawiamy skuteczność, nie zapominając o tym, co ludzkie. Przełamywanie kolejnych barier, często znajdujących się jedynie w głowach, inspiruje nas do działania. Szukamy wyzwań – znajdujemy rozwiązania.

W Workate tworzymy technologię z ludzkim sercem.

Pobierz z Google Play

Pobierz w App Store

Workate Sp. z o.o. zrealizowało umowę nr POPW.01.01.02-06-0089/21-00 o dofinansowanie projektu:

„Aplikacja do tworzenia mobilnych zwiastunów ofert pracy w formacie wideo, połączonych z ogłoszeniami przyjaznymi dla kandydatów”

w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 poddziałania 1.1.2: Rozwój startupów w Polsce Wschodniej.

Podstawowym celem projektu jest zbudowanie aplikacji do tworzenia zwiastunów ofert pracy w formie wideo i połączenie jej z istniejącą platformą. Wprowadzenie takiej funkcjonalności pozwoli na zaoferowanie nowej wartości segmentowi klientów korporacyjnych i dużych firm, ciągle poszukujących lepszej efektywności w obszarze przyciągania kandydatów, a przez to rozwinięcie działalności przedsiębiorstwa na rynku krajowym z późniejszym potencjałem na wyjście na rynki zagraniczne.

Wartość projektu: 1 198 499,60 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 999 956,66 PLN

×