Ulepsz swoją ofertę pracy

Interaktywne ogłoszenia mogą więcej. Wykorzystaj ich pełny potencjał.

6 grzechów głównych ofert pracy

  • Ikona

    Niezrozumiały język

    Każda oferta powinna być tworzona z myślą o Kandydacie. Niestety po przeczytaniu typowego ogłoszenia zamiast uzyskania klarownego obrazu stanowiska, powstaje tylko więcej pytań.

  • Ikona

    Przeciętność

    Częstym zjawiskiem przy tworzeniu ogłoszenia jest inspirowanie się innymi ofertami, obecnymi na dużych portalach. Powoduje to, że wszystkie wyglądają tak samo.

  • Ikona

    Niska czytelność

    Format ogłoszeń niewiele się zmienił od czasów gazet. Ściana przytłaczającego tekstu sprawia, że wiele osób nie chce marnować czasu i aplikuje „na ślepo” wyłącznie po nazwie stanowiska.

  • Ikona

    Brak wyróżników

    Stare marketingowe powiedzenie mówi „wyróżnij się albo giń”. Każde miejsce pracy ma swój charakter, jednak stosunkowo rzadko można trafić na materiały ukazujące jego unikalność.

  • Ikona

    Pustosłowie

    Większość ofert zawiera niewiele mówiące sformułowania typu „stabilne zatrudnienie”, „atrakcyjne wynagrodzenie” czy „przyjazna atmosfera pracy”. Ciężko kogokolwiek tym przekonać.

  • Ikona

    Mordercze formularze

    Standardem na rynku jest CV, lecz niektóre portale wymuszają na Kandydatach żmudne przepisywanie informacji. Czy wiesz ile osób rezygnuje z aplikacji z tego powodu?

Udoskonal ogłoszenie rekrutacyjne

Copywritng ofert pracy

Zapomnij o ogólnikach i popularnych zwrotach. Każdy punkt oferty pracy powinien przybliżać potencjalnemu Kandydatowi jak naprawdę wygląda codzienność w Twojej firmie. Dzięki temu przyciągniesz osoby, które lepiej pasują pod kątem oczekiwań oraz kompetencji do poszukiwanego profilu. Zmienimy tekst Twojego ogłoszenia, tak by przemówił do Odbiorcy.

Sesja zdjęciowa biura

Dobre ogłoszenie, oprócz słów, wykorzystuje szereg unikalnych zdjęć. Zaprezentuj w atrakcyjny sposób biuro, w którym dokonujecie cudów oraz codzienne sytuacje z życia pracowników. Pozwoli to lepiej zrozumieć kontekst i kulturę Twojej firmy. Ciężko wyrazić unikalność za pomocą standardowych grafik z gotowych baz (tzw. stocków), do których dostęp ma każdy pracodawca.

Film rekrutacyjny

Współcześnie Kandydaci zapoznają się z ogłoszeniem w podobny sposób jak Rekruterzy z CV – w mgnieniu oka. Chcesz uchwycić unikalną atmosferę w jakiej pracujesz? A może lepiej przedstawić ludzi, którzy ją tworzą? Kilka klatek wyrazi więcej niż 1000 słów. Stworzymy dla Ciebie film rekrutacyjny dedykowany pod stanowisko lub dział, do którego aktualnie poszukujesz osób.

Potrzebujesz pomocy?

Porozmawiajmy o Twoich wyzwaniach w rekrutacji.

Wypróbuj za darmo

Stwórz pierwszą ofertę bezpłatnie. Bez ryzyka i karty kredytowej.

×