Dodaj informacje o sobie i firmie
Aby poprawnie skonfigurować konto w Workate, pamiętaj, aby dodać dane o sobie oraz firmie.
Ważne: Jeśli jesteś członkinią/członkiem istniejącej już organizacji nie musisz podawać informacji o firmie. Te już powinny zostać dodane przez administratora Twojej organizacji.
Aby dodać informacje, przejdź do zakładki „Ustawienia” > „Ustawienia profilu”.
W sekcji „Informacje o użytkowniku” zapisz swoje imię, nazwisko oraz telefon kontaktowy.
Informacje te będą przydatne z dwóch powodów:
- Będą wyświetlane w korespondencji do kandydatów.
- Pozwolą na identyfikację Twoich działań w ramach organizacji i procesów rekrutacyjnych.
Informacje o Twojej firmie:
Te dane powinny zostać dodane przez administratora organizacji. Zawarte tutaj informacje, będą współdzielone przez wszystkich członków organizacji.
Jeśli osoba z uprawnieniami „superadmin” wprowadzi zmiany w tej kategorii, pojawią się one u wszystkich osób posiadających niższe uprawnienia.
Więcej o uprawnieniach możesz przeczytać w „Dodaj nowych użytkowników”.
Wypełnij wymagane pola i kliknij „Zapisz dane”.
Jeśli napotykasz problem z zapisem danych, skontaktuj się niezwłocznie z naszym działem wsparcia. Odpowiemy tak szybko jak to możliwe.