Dodaj nowych użytkowników
Jako właściciel organizacji możesz potrzebować ludzi do pomocy. W tym celu, musisz dodać do zespołu nowych użytkowników. Może to być szczególnie przydatne w przypadku gdy zarządzasz większymi procesami rekrutacyjnymi.
W takim wypadku możesz przydzielić współpracowników do swojej organizacji, nadać im różne uprawnienia a w efekcie przypisywać rekruterów do konkretnych kandydatów.
Workate oferuje 3 poziomy uprawnień, które charakteryzują się różnymi poziomami dostępu:
- Superadmin
- Admin
- Użytkownik
Aby dodać nowego użytkownika:
1. Przejdź do zakładki „Użytkownicy”
2. W zakładce „Zaproszenia oczekujące” kliknij „dodaj nowego użytkownika”
3. Wpisz adres e-mail osoby z organizacji, którą chcesz zaprosić. Następnie nadaj jej jeden z trzech poziomów uprawnień.
Ważne: Upewnij się, że wpisujesz poprawny adres e-mail
4. Po wybraniu odpowiednich uprawnień (Upewnij się, że uprawnienia, które nadajesz, odpowiadają zadaniom powierzonym tej osobie).
5. Kliknij „wyślij zaproszenie”. Użytkownik, do którego wysłałaś/eś zaproszenie, będzie miał 7 dni na jego potwierdzenie. Jeśli tego nie zrobi, konieczne będzie ponowne wysłanie zaproszenia.
6. Zaproszony użytkownik musi aktywować swoje konto, klikając specjalny link wysłany do niego w wiadomości e-mail.
Ważne: Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić skrzynkę odbiorczą. Czasem takie wiadomości lubią lądować w folderze SPAM.
7. Teraz, nowy użytkownik powinien ustawić hasło do swojego konta oraz zaakceptować Regulamin, oraz Politykę Prywatności.
8. Gotowe! Właśnie dodałeś użytkownika do swojej organizacji.
Możesz dodawać wielu użytkowników.
Ważne: Nie ma limitu liczby użytkowników, których możesz dodać do swojej organizacji.