Ktoś włamał się na moje konto

-
1 minuta

Jeśli podejrzewasz, że ktoś włamał się na Twoje konto, niezwłocznie skontaktuj się z nami drogą telefoniczną lub wysyłając do nas wiadomość. Nasz dział wsparcia skontaktuje się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe. Bezpieczeństwo Twojego konta to dla nas priorytet. 


Oprócz zgłoszenia nam takiego zdarzenia możesz samodzielnie przystąpić do działań w celu odzyskania konta i uniemożliwienia dostępu do niego przez osoby nieuprawnione. W tym celu musisz zresetować hasło. 

1. Przejdź do strony logowania.

2. Kliknij “przypomnij hasło”.

3. Wpisz swój adres e-mail.

4. Kliknij „Zresetuj Moje Hasło„. 

5. Zostanie do Ciebie wysłany e-mail z linkiem resetującym hasło.

6. Kliknij link znajdujący się w wiadomości:

7. Ustaw nowe hasło wypełniając wymagane pola i kliknij „Zmień hasło„:

Ważne: Jeśli osoba nieuprawniona ma dostęp do Twojej skrzynki pocztowej, zgłoś ten fakt jak najszybciej do Twojego operatora poczty. Postępuj zgodnie z instrukcjami serwisu, który obsługuje Twoją skrzynkę pocztową.

Ciągle masz pytania? Napisz do nas

Sprawdź za darmo

×