Ktoś włamał się na moje konto
Jeśli podejrzewasz, że ktoś włamał się na Twoje konto, niezwłocznie skontaktuj się z nami drogą telefoniczną lub wysyłając do nas wiadomość. Nasz dział wsparcia skontaktuje się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe. Bezpieczeństwo Twojego konta to dla nas priorytet.
Oprócz zgłoszenia nam takiego zdarzenia możesz samodzielnie przystąpić do działań w celu odzyskania konta i uniemożliwienia dostępu do niego przez osoby nieuprawnione. W tym celu musisz zresetować hasło.
1. Przejdź do strony logowania.
2. Kliknij “przypomnij hasło”.
3. Wpisz swój adres e-mail.
4. Kliknij „Zresetuj Moje Hasło„.
5. Zostanie do Ciebie wysłany e-mail z linkiem resetującym hasło.
6. Kliknij link znajdujący się w wiadomości:
7. Ustaw nowe hasło wypełniając wymagane pola i kliknij „Zmień hasło„:
Ważne: Jeśli osoba nieuprawniona ma dostęp do Twojej skrzynki pocztowej, zgłoś ten fakt jak najszybciej do Twojego operatora poczty. Postępuj zgodnie z instrukcjami serwisu, który obsługuje Twoją skrzynkę pocztową.