Raport: Zachowanie
Raport „Zachowanie” pozwala śledzić informacje o tym jak zachowują się kandydaci przeglądający Twoje oferty pracy oraz ich zaangażowanie. Dane zawarte w tym raporcie mogą stanowić źródło informacji, jakie elementy oferty pracy przyciągają uwagę kandydatów najbardziej.
Ważne: Aby Workate generował automatyczne raporty, Twój proces rekrutacyjny musi być połączony z ofertą pracy. Dowiedz się jak zamówić ofertę pracy i jakie dodatkowe elementy pomocnicze możesz zamówić w Workate.
Generowanie raportu.
Aby wygenerować raport
1. Przejdź do zakładki „Zachowanie”.
2. Wybierz proces rekrutacyjny, którego ma dotyczyć raport. Jeśli nie wybierzesz żadnego procesu, Workate pokaże dane dla wszystkich aktywnych procesów rekrutacyjnych.
Raport może dotyczyć kilku wybranych przez Ciebie procesów rekrutacyjnych.
3. Określ zakres czasu, z jakiego Workate zbierze dane do raportu.
4. Gotowe!
Elementy raportu:
Średni czas spędzony na ofercie.
To wskaźnik pokazujący ile potencjalny kandydat średnio spędza czasu na ofercie pracy. Jest to uśredniony czas wszystkich unikalnych użytkowników.
Procent wyświetlenia oferty oraz unikalne wyświetlenia.
Powyższa tabela przedstawia, jaka liczba użytkowników zapoznała się z danym procentem oferty pracy.
Najpopularniejsze benefity, zadania i oczekiwania.
Ta sekcja raportu przedstawia liczbę wyświetleń konkretnych benefitów, zadań oraz oczekiwań na ofercie pracy. Oferta pracy składa się z modułów, które są mierzone pod kątem popularności wyświetleń. Dzięki temu możesz sprawdzić, które benefity przyciągają największą uwagę kandydatów.
Poszczególne punkty mogą być edytowane i dostosowywane do indywidualnych potrzeb.