Skuteczniejsze Oferty Pracy

Każda rekrutacja zaczyna się od ogłoszenia. Czy wiesz jak zwiększyć siłę jego przyciągania?

Ilustracja

Czemu warto udoskonalić oferty pracy?

  • Ikona

    Więcej dopasowanych do profilu Kandydatów

    Przyjazna dla zainteresowanych forma ogłoszenia ułatwia zrozumienie istoty danego stanowiska. Dzięki temu zwiększysz liczbę aplikacji w lejku rekrutacji, które spełniają Twoje oczekiwania.

  • Ikona

    Optymalizacja budżetów rekrutacyjnych

    Dzięki zbieranym statystykom dowiesz się, co przyciąga Kandydatów w Twojej ofercie i jakie źródła przynoszą Ci wartościowe aplikacje. Ułatwi Ci to efektywne planowanie kolejnych kampanii.

  • Ikona

    Zwiększona skuteczność oferty

    Generowanie zainteresowania Kandydatów i kierowanie ich na niezoptymalizowaną ofertę pracy jest jak wlewanie wody do dziurawego wiadra. Dzięki uproszczeniu sposobu aplikacji zwiększysz konwersję z podejmowanych działań sourcingowych.

  • Ikona

    Wyróżnienie na tle konkurencji

    Większość firm korzysta ze standardowych ogłoszeń, które z perspektywy poszukiwaczy pracy wyglądają identycznie. Wykorzystanie nowoczesnego formatu pozwoli Ci podkreślić unikalność Twojej organizacji.

  • Ikona

    Pełna spójność z marką pracodawcy

    Większość ofert zawiera niewiele mówiące sformułowania typu „stabilne zatrudnienie”, „atrakcyjne wynagrodzenie” czy „przyjazna atmosfera pracy”. Ciężko kogokolwiek tym przekonać.

  • Ikona

    Zaawansowane statystyki

    Potrzebujesz dokładniejszych informacji o tym, jak radzą sobie poszczególne oferty? Zapewnimy Ci szybki dostęp do najważniejszych danych i raportów z realizowanych rekrutacji.

Swoje oferty z Workate tworzą m.in.

  • accenture
  • Yep
  • Rzeczpospolita
  • Live more. Pomerania
  • Sukces pisany szminką
  • R4S
Ilustracja

Twórz skuteczne oferty pracy

Odpowiadasz za dużą i rozpoznawalną firmę. Na stronę kariery z aktualnymi ogłoszeniami wchodzi wiele zainteresowanych zatrudnieniem u Ciebie osób. Czy wiesz w jakim stopniu wykorzystujesz ten ruch? Jeżeli chcesz przekuć go w wyniki i przyciągnąć więcej Talentów to czas przystosować wygląd Twoich ofert pracy do wymagań Kandydatów.

Ilustracja

Szybko opublikuj nowe ogłoszenie

Ciężko wyróżnić się ogłoszeniem opartym jedynie na tekście. W erze rynku pracownika Kandydaci potrzebują informacji w przyswajalnej formie. Chcą poczuć, jak to jest pracować u Ciebie, zanim postawią pierwszy krok w siedzibie firmy. Możesz zbudować dedykowaną pod stanowisko stronę internetową, jednak wymaga to współpracy z agencją i sporo czasu. Wiemy jak ważna jest szybkość w rekrutacji, dlatego w ciągu 48h Twoje ogłoszenie będzie gotowe do działania.

Ilustracja

Pomyśl o ludziach, nie o procesach

Wiele systemów śledzenia aplikacji (ATS) posiada nakładki umożliwiające stworzenie oferty pracy, ale ta funkcjonalność zawsze była dla nich tylko dodatkiem. W Workate od początku w centrum uwagi postawiliśmy ogłoszenie. Wsłuchaliśmy się w najczęstsze problemy Kandydatów, a na ich podstawie przeprojektowaliśmy jego formę by było przyjaźniejsze dla ludzi.

W ramach całej organizacji korzystasz już z innych narzędzi HR?

Bez problemu połączysz Workate m.in. z:

  • Cornerstone
  • eRecruiter
  • icims
  • SAP SuccessFactors
  • Taleo
  • Workday

W jaki sposób możesz zintegrować się z Workate?

Ikona
Bez zaangażowania IT
Ikona
Bez integracji przez API
Ikona
Łatwe połączenie z wykorzystywanymi już systemami

Poproś o bezpłatną konsultację

Ekspert Workate skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Nawiąż kontakt

Porozmawiajmy o Twoich wyzwaniach w rekrutacji.

Michał Kapczuk
×