Logo - Higher

Account Manager

Zapewniaj Sprawną i Miłą Współpracę

Warszawa / 95% Zdalnie
Pełny etat
7 - 10 tys. brutto UoP
Marketing
Home office

Po co nam Account Manager?

Osoba na tym stanowisku upewnia się, że Klienci otrzymają i docenią wartość płynącą z zakupionego produktu. Odpowiada za sprawną i skuteczną koordynację realizacji nowych projektów z Klientem. Po zakończonym procesie sprzedaży robi onboarding, samodzielnie organizuje i prowadzi spotkania z Klientem, dba o realizację projektu zgodnie z oczekiwaniami Klienta oraz spełnienie określonego przez niego celu. Po zakończeniu współpracy tworzy podsumowanie projektu i case study z referencjami.

Czym się zajmiesz?

Od momentu przekazania od zespołu sprzedaży do osiągnięcia celu projektu Klient jest w 100% w Twoich rękach. Odpowiadasz za to, że otrzyma i doceni wartość płynącą z zakupionego produktu i będzie chciał kontynuować z nami współpracę:
- Upewniasz się, że jego potrzeby zostały dobrze zrozumiane, opisane i przekazane.
- Prowadzisz wszelkie spotkania, statusy i bieżącą komunikację, z których wyłapujesz kluczowe informacje oraz ustalenia.
- Czuwasz nad realizacją celu projektu i reagujesz, gdy zbacza z kursu.
- Wyciągasz wnioski z projektu i podsumowujesz przebieg z Klientem.
W trakcie spotkań wsłuchujesz się dokładnie w słowa drugiej strony i czytasz między wierszami. Znajomość i zrozumienie portfolio Higher pozwala Ci zaproponować dodatkowe rozwiązania lub rozszerzyć zakres obecnej współpracy.
Na bazie znajomości oczekiwań Klienta, założeń projektu i swojej wiedzy dajesz feedback do przygotowanego podejścia, aby już na starcie zwiększyć szanse powodzenia planowanych działań oraz oszczędzić wszystkim marketingowego ping-ponga. Sprawdzasz brzmienie oraz poprawność copy, rekomendujesz ewentualne poprawki graficzne, selekcjonujesz lub dostosowujesz pomysły, aby ściśle wpisywały się w strategię Employer Branding Klienta itp.
Każdy projekt to okazja do pokazania, w jaki sposób działamy i pochwalenia się efektami. Dbasz o stworzenie odpowiedniego podsumowania, którym przedstawiciel Klienta będzie mógł się pochwalić wewnątrz firmy, a kolegom i koleżankom z zespołu ułatwi pozyskiwanie kolejnych, międzynarodowych Klientów.
Proaktywnie zabiegasz o zdobycie jak największej liczby informacji i opinii dot. prowadzonego projektu. Regularnie dzielisz się z zespołem praktycznymi spostrzeżeniami, opartymi o dane od Klientów, które przyczynią się do wprowadzenia ulepszeń produktów lub wewnętrznych procesów.
“Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz”, mawiają, a Ty jesteś mistrzem_ynią w budowaniu solidnych fundamentów współpracy. Nie raz przechodziłeś_aś od słowa do czynu i wiesz jak skoordynować różne osoby, żeby osiągnąć ustalony cel.

Jako łącznik_czka pomiędzy zespołem realizującym projekt, a przedstawicielami Klienta dbasz o przejrzystość, która przekłada się na sprawną komunikację oraz niweluje ryzyko nieporozumień. Każdy dokładnie wie jaki jest kolejny krok i za co jest odpowiedzialny. Obu stronom szybko dostarczasz materiały lub informacje, których potrzebują. Gdy brakuje konkretów - dopytujesz.
Sposób przekazywania informacji ma olbrzymie znaczenie. Z morza słów wyciskasz esencję i podajesz ją w formie, która jest czytelna i wywołuje uśmiech na twarzy, a nie marszczenie czoła z błądzącym po ścianie tekstu wzrokiem. Po przeczytaniu Twojej wiadomości każdy ma jasny obraz sytuacji i nie potrzebuje dopytywać o szczegóły.
Często wychodzisz myślami w przyszłość, przewidując potencjalne problemy i rozwiązując je zanim się pojawią. Proaktywnie podchodzisz do kontaktu z Klientem, inicjując dyskusję oraz adresując bezpośrednio nawet “te trudne” tematy. Twoim celem jest zapewnienie satysfakcji przy jednoczesnym dbaniu o sprawne funkcjonowanie zespołu.

Szczegóły oferty

Warszawa / 95% Zdalnie
Pełny etat
Home office
Elastyczne godziny
Forma umowy do wyboru
Prestiżowi Klienci
Międzynarodowe projekty
Szybka rekrutacja
Nowoczesne technologie i narzędzia, które ułatwiają pracę
Opieka medyczna
Służbowy numer
Dodatkowe dni wolne
Wspierający się zespół
Mentor
Szkolenia
Wewnętrzna baza wiedzy
Firmowa biblioteczka
Klimatyczne biuro
Kameralna atmosfera
Ciekawe lokale w okolicy

Czego poszukujemy?

Posiadasz przynajmniej 5 lat doświadczenia na stanowiskach, w których miałeś_aś bezpośredni kontakt z Klientami i koordynowałeś_aś złożone projekty (customer success, key account, sprzedaż, support, customer service, rekrutacja itp.).
Łatwo nawiązujesz kontakt z drugą, nawet zupełnie Ci nieznaną, osobą. Umiesz aktywnie słuchać i szybko skracasz dystans. Reagujesz na pojawiające się w trakcie rozmowy potrzeby. Potrafisz dostosować i przekazać dowolną informację, w taki sposób, że druga strona zrozumie ją bez dodatkowych pytań.
Od dziecka lubisz porządkować poszczególne elementy, które spajasz w harmonijną całość. Szczególną przyjemność sprawia Ci zobaczenie jak działa w rzeczywistości coś, co kiedyś istniało tylko na kartce.
Wiesz jak stworzyć coś z niczego. Kreatywne wyzwania to Twój żywioł. Kochasz rozwiązywać niestandardowe problemy, a doświadczenie pozwala Ci wybrać właściwe podejście, które wpasuje się w specyfikę danego projektu.
Potrafisz prowadzić angażujące spotkania z Klientem lub wewnątrz zespołu, w trakcie których czas wydaje się płynąć szybciej niż zwykle, a po zakończeniu każdy wie, co ma robić. Nikomu po nim nie przemknie myśl, że “to spotkanie mogło być mailem”.
Lubisz dynamikę pracy nad różnymi projektami i dla różnych firm. Potrafisz doskonale nawigować po agencyjnym mikrokosmosie. Do współpracy z Klientami podchodzisz z odpowiednim dystansem… tak, jak do życia :)
Masz bezpośrednie doświadczenia w realizacji projektów marketingu internetowego, z wykorzystaniem różnych kanałów (np. Facebook Ads, LinkedIn Ads, Google Ads), które przekładały się na konkretne wyniki, a nie generowanie zasięgów. Wiesz, jak wygląda dobre copy czy kreacja i potrafisz zaproponować działanie pasujące do charakteru wyzwania.

(Mile widziane) Doświadczenie w projektach Employer Branding, marketingu rekrutacyjnego lub rekrutacyjnych.
Angielski - min. B2. Część projektów prowadzonych jest na poziomie międzynarodowym. Nie będziemy wspominać o tym, że najświeższej wiedzy często nie znajdziesz po polsku ;)

Polski - min. C2. Z łatwością rozumiesz wszystko, co usłyszysz i przeczytasz. Swoje myśli wyrażasz spontanicznie, płynnie i precyzyjnie.

Poznaj Higher

Kilka słów o nas

Higher to nie firma. Higher to nastawienie.

Zespół niezwykłych osobowości zjednoczył wspólny kierunek. Wyżej. Szybciej. Lepiej. Kręci nas podróż, a nie destynacja. Nie chcemy spędzić życia w fotelu pasażera. Wybieramy trudniejsze ścieżki, bo tylko na nich czujemy, że naprawdę żyjemy. Naszą pasją jest postęp. Prywatny i zawodowy.

Na co dzień łączymy cenionych Pracodawców z najlepszymi Talentami. Unikalna mieszanka HR, marketingu, sprzedaży i IT pozwoliła nam zdobyć wyróżnienie Startupu roku 2017 Uniwersytetu Warszawskiego. Po 7 latach działań możemy poszczycić się gronem elitarnych Partnerów. Współpracujemy m.in. z Accenture, Grupą Żywiec, Nordea, Amazon czy Signify.
Poznaj kulturę współpracy

https://higher.pl/o-nas/

Nasza platforma

https://workate.pl/

Biuro

Brzeska 7/2, Warszawa

Dlaczego warto?

Nie wyobrażamy sobie wspólnego działania bez zaufania. To Ty jesteś panem lub panią czasu i planujesz dzień tak, by zrealizować swoje zadania. Dla nas liczy się produktywność, a nie bezsensowne odsiadywanie godzin. Nie musisz też na każdym kroku pytać kogoś o pozwolenie na podjęcie inicjatywy. Dajemy Ci autonomię podejmowania decyzji zw. z prowadzonymi projektami.
Stań się częścią zespołu tworzącego i realizującego projekty dla największych firm na świecie. Wiele naszych akcji widziałeś/aś, ale nie możemy się nimi pochwalić. Współpracujemy m.in. z Accenture, PwC czy Signify (Philips Lighting). Na tym na pewno nie poprzestaniemy.
Wiele firm pisze o “przyjaznej atmosferze”. My nie musimy. Poczujesz ją już od pierwszego kontaktu, a przede wszystkim - w trakcie całej współpracy.
Proponuj nowe rozwiązania, realizuj własne pomysły, sugeruj zmiany. Dołączając do nas stajesz się częścią firmy. Współtworzysz to środowisko, razem z całym zespołem i masz realny wpływ na kierunek, w którym zmierza Higher.
Nie lubisz jak nic się nie dzieje? Współpracuj w zespole specjalistów. Dzielimy się wiedzą. Zarażamy pomysłami. Nakręcamy do działania. Do dyspozycji masz podręczną biblioteczkę pełną biznesowych inspiracji oraz wewnętrzną bazę wiedzy i szkoleń.

Dołącz do zespołu!

Wypełnij formularz i poczuj, jak zmienia się Twój kierunek

* — pole wymagane

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Higher Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Lwowskiej 5/15, 00-660 Warszawa. Więcej informacji można uzyskać na stronie https://higher.pl/rodo lub kontaktując się z naszym inspektorem ochrony danych: rodo@jamano.pl.

Naciśnięcie przycisku APLIKUJ traktujemy jako wyrażenie zgody na udział w rekrutacji i wykorzystanie przez nas w tym celu danych osobowych podanych w CV, w tym danych, których zakres wykracza poza wskazany w klauzuli RODO.

Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, zaznacz poniższy checkbox:

Jak wygląda proces rekrutacji?

Analiza CV
Rozmowa telefoniczna
Test online
groups
Rozmowa z Founderami (2h)
Sprawdzenie referencji
Decyzja o zatrudnieniu